petek, 14. september 2012

MAKARSKA 2012 - USPEŠNO OPRAVLJEN POPRAVNI IZPIT

Srce me proti morju vleče zaradi marsičesa (včasih se pošalim, da sem morala v prejšnjem življenju biti ovca, ki je svoje življenje prežvečila ob morski obali, pogledujoč po valovih, modrini, odsevu sonca na morski gladini). Letos tudi zaradi zdravja, pravzaprav slučaj pa je nanesel, da smo se letos spet odpeljali proti Makarski.
Prvi šok: čeprav smo bili na morju 25. avgusta, je bila na plaži takšna gneča, da smo brisače tja odnesli pred 7. uro zjutraj (kot pravi morski navdušenci smo si ob tej zgodnji uri privoščili še skok (dobesedno!) v morje in nekaj zamahov). To instantno preživljanje plažnih urih mi vedno bolj najeda živce, zato bom v prihodnosti naredila nekaj v tej smeri!
Drugi šok: nobenega Slovenca! Halo, kaj Slovenci ob koncu avgusta nimamo več dopusta??? Očitno pa ga imajo Čehi, Slovaki, Madžari, Rusi in Bosanci. Teh je bilo kot smetja in trave.
Tretji šok: za spremembo od lani nisem letos videla niti enih razgaljenih prsi ali prenizko potegnjenih moških kopalk, ki bi razkrivale kosmato bogastvo. Zanimivo, res.
Četrti šok: dobrih 35 stopinj ob koncu avgusta na morju!! Mi pa smo mislili, da se bomo s poznim dopustom na morju izognili vročini... Napaka! Ravno tako nas je žgalo kot v peklu, da nisi mogel dihati.
Peti šok: Hrvati so bili tako prijazni, da je bilo že kičasto! Njihov lanski indiferentni odnos do gostov mi je šel v nos, letos pa so bili naši gostitelji pohvale vredni. Prijazni, vljudni, nasmejani, ustrežljivi, vedno pripravljeni na klepet... Pohvale vredno, res!


Na koncu naj rečem le, da je Makarska krasno mesto, ki ima vse, kar si turist zaželi: čisto morje, prekrasne plaže, vedno sončno vreme, urejene sprehajalne poti, odlično urejeno otroško igrišče z gugalnicami, tobogani itd, veliko vodnih atrakcij, okusno hrano...
Letos je moja ocena bistveno višja od lanske. Čestitam, sosedje, popravni izpit ste opravili z odliko!

Ni komentarjev:

Objavite komentar