petek, 25. november 2011

MOJ SVET - PRVIČ (25.11.2011)

Moj svet
nikoli ni bil črno-bel, v njem so se vedno prepletale vse mavrične barve: skrivnostna temnina, ognjevita rdeča, vesela rumena, optimistična oranžna, skrivnostno vijolična, sveža modra in osvežilna zelena... Ne maram pa sivine, čeprav jo znam pregnati v čim veselim. Sem ljubiteljica športa, posebej mi je ljub nogomet, znam plesti in kvačkati, plesati in peti, obožujem rože, sem dobra kuharica... Sem VSE. :-) Najbolj pa mi gre od "rok" govorjenje in pisanje. S tem je povezan moj poklic in skoraj celoten prosti čas. Tudi mojim otrokom želim vgraditi ljubezen do lepe slovenske besede. Baje mi gre dobro od rok. :-)
Po horoskopu sem atipična rakica s podznakom strelca: družinska ženska z izjemnim dotokom energije! Huh, najverjetneje je težko držati moj tempo. :-)
Rada imam življenje. Živim ga na polno. Povabim vas, da ga spoznate tudi vi. :-)

1 komentar: